Други тренинг у оквиру пројекта ”Добрим ставом, корисном вештином и новим знањем – јачи тежимо запослењу” је одржан у Вршцу од 21-ог до 24-ог новембра у Хотелу Србија.
Група учесника и учесница који долазе из региона Војводине, Београда и Јужне и Источне Србије је имала прилику да чује сет предузетничких прича у облику примера добрих (локални примери, Ben and Jerry’s, Strawberry energy, Svet Konoplje, Apple) и лоших пракси, као и да се, кроз искуствене симулације, упозна са новим концептима и новим врстама поимања контекста, а који прате предузетничке подухвате: концепт МОП односно MVP – most valuable player ili “minimal viable product” (Angry birds, Facebook, Groupon, Odeo –Twitter, Amazon books, Dropbox…), Inbound marketing, Трансфер технологије, Open innovation концепт, Индустријска револуција 4.0, и тако даље.
Уз то, као наставак првог тренинга, фокуси су такође били и на предностима и манама самосталног пословања, генерисању нових идеја, анализи тржишта, и кључевима успеха по мишљењу лидера великих компанија.
Учесници и учеснице су такође развијали сопствене развојне планове.
Тренингу следи радионица у јануару 2017, на којој ће крајњи производи пројекта бити финиширани и даље промовисани.